***** БЛОГ БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ № 7 З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ *****

Перекладач

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек!


В  шкільній бібліотеці з 01.10.15р. по 31.10.15 р. пройшли заходи, присвячені Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України».




Бібліотекар разом із бібліотечним активом розробили план заходів, що був затверджений адміністрацією школи. Слід відзначити активну діяльність членів бібліотечного активу, учениць 10А класу – Махову Вікторію, Бардаковську Анастасію, Щербину Карину, які допомагали в оформленні книжково-ілюстративних виставок, підготовці до заходів.
З метою пропагування патріотизму серед учнів школи, в бібліотеці, протягом місяця було організовано ряд книжкових виставок.
       


  • Книжкова виставка-пам’ять “Тієї слави повік не забудемо…» до дня українського козацтва;
  •  Книжкова виставка-роздум «Подвигу жити у віках» до дня захисника України;
  • Книжкова виставка-спогад «Тільки тим історія належить, хто за неї бореться й живе…» до дня визволення України від німецько-фашистських загарбників.

Для учнів початкових класів були проведені цікаві ігри, подорожі в світ казок. Особливо запам’яталася екскурсія до бібліотеки учням 1х класів. Знайомство з бібліотекою. Бібліотекар в ігровій формі познайомила дітей з правилами користування бібліотекою та авторами книг. Діти відвідали вулиці – стелажі для маленьких читачів, побували на острові «Періодика»,  де зустрілися з  жителями острова, а також побачили найстарішу книгу бібліотеки І. Франко «Лисиця і пасовища», видану в 1953 році.
Дітям сподобалася зустріч з бібліотекою, книгою і всі виявили бажання стати читачами бібліотеки. Беручи участь у вікторині «Ах, ці казки!» діти показали, що знають казки і вміють уважно їх читати. Хлопці за казками намалювали своїх казкових героїв. А ще розповіли про улюблені книги своєї сім'ї.
 Козацтву належить особливе місце в історії України та в історичній пам'яті українського народу. Саме козацтво було тією силою, яка активно впливала на історію України XVII – XVIII ст. 
З метою прилучення дітей до джерел національної icтopiї, культури; сприянню патріотичному вихованню, осмисленню себе, своєї особистості як частини великого українського народу; пробуджувати національну свідомість. І відзначаючи день українського козацтва  серед учнів 7-х класів була проведена гра «Козак усім народам друг, і лицарський у нього дух…», на якій згадали, що ми пам’ятаємо про період Козаччини на Українських землях.
Цікавим пройшов урок мужності у 8-9 класах «Нехай вогонь у серцях палає» до дня захисника України. Метою уроку стало формування в учнів почуття патріотизму, любові до свого народу, його історії та героїчного минулого; виховання громадянських почуттів, свідомої соціальної активності та відповідальності; формування й розвиток мотивації, спрямованої на підготовку до захисту Вітчизни, на прикладі подвигу людей старшого віку та дітей війни; виховувати розуміння причетності до всього, що відбувається у країні; формувати переконаність у нетлінності надбань і духовних скарбів народу й необхідності їх збереження, пробуджувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни.
В останні дні жовтня 1944 року міста і села України були остаточно звільнено від німецько-фашистських загарбників. Пам'ять про тих, хто не шкодував себе, рятував рідну землю і приніс перемогу над окупантами, живе і нині. Відео-перегляд для учнів 10-11 класів «Визволення України» був присвячений 71-й річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.
Захід мав на меті закріпити знання учнів про події Великої Вітчизняної війни та про визволення України від німецько-фашистських загарбників, здійснити демонстрацію архівних документів періоду Україна в ІІ світовій війні, вшанувати пам’ять загиблих визволителів; розвивати вміння висловлювати власну точку зору, вміння коментувати події, сприяти формуванню у свідомості учнів значимість перемоги для українського народу, величину вкладу кожного ветерана даної війни у здобутті перемоги; виховувати повагу, шанобливе ставлення до учасників ІІ світової війни, любов до країни, в якій ми живемо, до рідного краю, прагнення бути патріотом своєї держави.
Треба зазначити, що резерви шкільної бібліотеки в справі інформаційної роботи далеко не вичерпані. Постійний пошук нових, ефективних технологій, прагнення до формування системи інформаційної підтримки освіти, тісний взаємозв’язок і взаємодія з педагогічним колективом буде сприяти утвердженню шкільної бібліотеки як культурного, інформаційного і освітнього центру, який одержує, зберігає і розповсюджує різноманітні джерела інформації, здатні задовольнити будь-які запити своїх читачів з урахуванням індивідуальних особливостей.


Немає коментарів :

Дописати коментар