***** БЛОГ БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ № 7 З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ *****

Перекладач

Анкетування «Який я читач?»


Інформація про проведення анкетування «Який я читач?» 
в 2015-2016 навчальному році (І семестр)
Бути інформаційним центром школи - одна із основних функцій шкільної бібліотеки. Специфічними особливостями бібліотеки є її підпорядкованість меті і завданням самого навчального закладу. Інша особливість - склад читачів: це учні 1-11 класів, вчителі, робітники школи, батьки. Для цього бібліотекарю треба знати читацькі інтереси читачів.





Вивчення читацьких інтересів передбачає різноманітний підхід, збір і аналіз інформації про читачів. Основні джерела такої інформації ­читацькі формуляри, безпосереднє спілкування з читачем. Серед основних форм: бесіди та письмове опитування, анкетування. Серед питань: мотиви звернення до бібліотеки, рівень бібліотечно-­бібліографічної культури, наявність домашньої бібліотеки, користування іншими бібліотеками, дозвіллєві потреби. Ці питання дозволяють дізнатися про нахили до самоосвітньої діяльності, зокрема читання.
         Якщо книга стане постійним другом і порадником дитини, то учневі легше опанувати різнобічні і глибокі знання. Тому бібліотекар школи допомагає у вихованні в учнів потреби самостійного читання, розширення читацьких інтересів.
         Звичайно у кожної дитини свої побажання, тому шкільна бібліотека пропонує залишати свої пропозиції в «Скриньці відгуків» яка знаходиться в приміщенні бібліотеки. Це дає змогу дізнатися які книги чи твори діти бажають прочитати, що Їх цікавить, вносять свої пропозиції щодо роботи шкільної бібліотеки та свої думки про шкільного бібліотекаря.
З метою поглибленого вивчення. читацьких інтересів було проведено анкету-
вання серед учнів 7-х класів.
Переважна кількість читачів читають книги з метою задоволення особистого інтересу, хочуть бути розвиненою особистістю, для підготовки уроків та для самоосвіти. Вибирають книги самостійно або за порадою вчителів, бібліотекаря чи друзів, за особистим інтересом до твору. Але треба зазначити, що перевага надається детективам, фантастики, пригодам.
З числа улюблених книг були названі: «Гаррі Поттер», банда «Чорні орли», «Тайна лунного камня», «Роксолана», «Робінзон Крузо», фантастика Б. Ємця, К. Буличева. Рекомендують прочитати своїм друзям детективи, пригоди, фентезі. Із улюблених авторів учні назвали: Грін,  Ролінг, Толстой, Ємец, Буличєв, Блайтон, Райс, Аверін.
У свій вільний час найбільшу перевагу надають спілкуванню з друзями, дивляться телевізор, читають популярні журнали, «спілкуються» з комп’ютером. Але є діти які з задоволенням пишуть вірші.
Всі учнів хотіли б бачити шкільну бібліотеку комп’ютеризовану, з великою кількістю книг різних жанрів

Немає коментарів :

Дописати коментар